کمک رسان

بانک جامع مطالب ، راهکارها و مسائل آموزشی در تمام زمینه ها

کمک رسان

بانک جامع مطالب ، راهکارها و مسائل آموزشی در تمام زمینه ها

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

۹ مطلب در آذر ۱۳۹۲ ثبت شده است

ظهور و توسعه تکنولوژیهای جدید در سالیان اخیر، علاوه بر تغییر شیوه زندگی نوع بشر باعث به وجود آمدن حرفه ها و مشاغل جدیدی نیز شده است که برخی از آنها تا چند سال پیش حتی وجود هم نداشتند.

 در این مطلب قصد داریم تا نگاهی به 5 شغلی داشته باشیم که در سه سال اخیر بیشترین میزان درخواست و تقاضا برای آنها وجود داشته است. پس اگر تمایل دارید تا بدانید بازار کار حوزه تکنولوژی در سه سال گذشته شاهد چه روندی بوده است با ما همراه باشید.

کمک رسان

به دلیل نیاز روز افزون کاربران به ساخت اپل ایدی و از طرفی مشکلات زیادی  که برای کاربران ایرانی وجود دارد و از طرفی آموزش ساخت اپل ایدی یا اکانت آیتیونز که در حال حاضر در اینترنت هست با ورژن قبلی آیتیونز ‪(itunes 10‪) می باشد که پس از آمدن نسخه جدید یعنی itunes 11 رابط کاربری تغییرات زیادی کرده که باعث سردرگمی کاربران شده به همین جهت سعی کردیم یک آموزش کامل و قدم به قدم ساخت اپل ایدی رایگان براتون تهیه کنم

کمک رسان

در صورتی که به‌روزرسانی ویندوز خود را به طور خودکار و زمان‌بندی شده تعیین کرده باشید، ویندوز به طور خودکار پس از به‌روزرسانی ویندوز اقدام به Restart سیستم می‌کند. این کار ممکن است گاهی بسیار آزاردهنده باشد. در این آموزش قصد داریم به معرفی نحوه‌ی جلوگیری از Restart خودکار سیستم پس از به‌روزرسانی ویندوز از طریق دو روش مختلف بپردازیم.

کمک رسان

همانطور که می‌دانید آگاهی و کسب اطلاعات لازم در زمینه‌های مختلف مصاحبه و نحوه مقابله با پرسش‌های مصاحبه‌کننده می‌تواند مرحله به مرحله کارجویان را به اهداف‌شان برساند. سبک‌ها متفاوتند و مصاحبه‌کنندگان گاهی سلیقه‌ای پرسش‌ها را عنوان می‌کنند. تنها راه موفقیت مطالعه همه جانبه، حفظ آرامش و تامل در پاسخگویی است. برخی از راهکارهای موفقیت را در این مرحله بررسی می‌کنیم.

کمک رسان

 مصاحبه های شغلی، سبک‌ها و گرایش‌های متفاوتی دارد. رایج‌ترین شیوه آن به صورت مصاحبه شفاهی است. همچنین در این رابطه مصاحبه به بخش‌های مختلفی مانند کتبی، هدایت‌شده، مصاحبه آزاد، تفسیری، خبری، باز، بسته، مطبوعاتی و درنهایت شغلی تقسیم‌بندی می‌شود.

کمک رسان

متداول‌ترین سبک بررسی توانمندی‌های علمی مهارتی هر فرد برای احراز عناوین شغلی جدید از طریق اجرای فرآیند مصاحبه صورت می‌گیرد.
اگرچه مصاحبه شغلی، رفتار اجتماعی افراد را فقط به طور غیرمستقیم، بر مبنای عکس‌العمل آن‌ها به پرسش‌ها می‌سنجد، به نظر می‌رسد با تکنیک‌هایی چون مشاهده و یا آزمایش ممکن است بتوان شخصیت آنان را در گروه‌های کوچک به طور مستقیم و واقعی‌تر بررسی کرد.

اما در گروه‌های بزرگتر، هنگامی که مقایسه نسبتاً دقیق رفتار گروه‌ها با یکدیگر مطرح می‌شود باید مقیاس‌های دقیق، قابل اطمینان و هماهنگی برای مقایسه و سنجش آنان با یکدیگر یافت که در مجموع مصاحبه در بیشتر موارد به این هدف ایده‌آل نزدیک‌تر است.

کمک رسان

اگرچه مخاطبین این متن افرادی هستند که به تازگی جستجوی شغلی را آغاز نموده‌اند اما خواندن آن برای کارجویان در هر سنی مفید است.

وقتی تازه فارغ التحصیل شده اید اگربه شما بگویند « کارفرمایان درانتظاراستخدام شما هستند» حتما ً تعجب می‌کنید و می‌پرسید، «چطور ممکن است کارفرما خواهان من باشد درحالیکه تنها تجربه کاری من به فعالیت‌‌های داخل دانشگاه و مدرسه مربوط می‌شود؟» و....

باز هم اعتراض می‌کنید؟ «نمی‌دانید باید چکار کرد؟ یا چه چیزی را انتخاب کنید؟» درکجا باید این موضوع را کشف کنید؟  باید به این درک برسید که گذراندن سال‌های سال با معلمان و اساتیدی که خارج از دنیای واقعی قرار دارند، بهترین روش یافتن راه و مسیر در دنیای حقیقی نیست.

هنوز خیلی دیر نیست. در ذیل به مواردی اشاره شده است که با به کار بردن آن‌ها می‌توانید از ایــــن شرایط رها شوید.

کمک رسان